Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

-10% na NOWE KOLEKCJE

z hasłem KEKO25*

*przy zakupie za minimum 200zł

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

REKLAMACJA PRODUKTÓW
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
2. 
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego.
3. Reklamacja przez klienta może być złożona na przykład: 

a. pisemnie na adres: Słonecznikowa 11, 64-100 Leszno
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na [email protected]
c.
w sklepie stacjonarnym 64-100 Leszno ul. Konstytucji 3 Maja 12 GALERIA LESZNO sklep na pierwszym piętrze  
4, 
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży 
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
6. Klient zobowiązany jest w trakcie reklamacji posiadać dowód zakupu.
7. Sprzedawca udziela możliwości reklamacyjnej na zakupioną odzież 12 miesięcy od dnia zakupu, a na zakupione obuwie 24 miesięcy 



Witryna stworzona na platformie